מנוע חיפוש בתי מלון כנסו כעת בחרו מלון ותרוויחו

כמה באמת עולות טיסות זולות בחברה סדירה

הכניסה של חברות צ'רטר גרמו גם לחברות סדירות להוזיל מחירים. אבל, ההוזלה מתברר, היא הרבה פעמים על חשבון הנוסע, שמשלם בשירות בזמן הטיסה וגם בצורך לשלם על שירותים שבעבר היו סטנדרט. הנה דוגמא – כרטיס של איירפרנס, שנרכש דרך אתר , ואילץ את הרוכשים להוסיף עוד 100 דולר בשדה התעופה..המקרה המדובר הוא של רכישת 4 כרטיסי טיסה מתל אביב לניס. היעד נבחר בשל המחיר האטרקטיבי לכרטיס – כ-560 דולר לכרטיס בחודש אוגוסט. הכרטיס שנרכש, באמצעות אתר גוליבר, הוא כרטיס מחלקת תיירות – אקונומי. כך גם נכתב עליו, אבל מתברר, שעל פי אייר פרנס, הטיסה מתל אביב לניס היא תחת ההגדרה של אקונומי לייט – כלומר, כרטיס תיירות מינוס.

המשמעות היא שלמשל אין במהלך הטיסה שירות של הקרנת סרטים – צרה קטנה, פשוט יש להערך מראש עם האייפד.

הפתעה בשדה התעופה

אבל, נוסעים רבים מגלים רק בשדה התעופה שהכרטיס שהם רכשו, כמו בחברת צ'רטר, אינו כולל מזוודה, אלא רק תיק יד. על המזוודה יש להוסיף בשדה 30 דולר לכל כיוון. משפחה שמעלה 2 מזוודות, צריכה לשלם 60 דולר.

בכיוון חזור, נרכשו האישורים למזוודות באתר אייר פרנס וכך נחסכו 30 דולר – המחיר באתר הוא 15 דולר למזוודה בלבד. מפניות שהגיעו אלינו, מתברר שמי שניסה להזמין מזוודה לפני היציאה מישראל, לא הצליח לקבל אישור ולשלם פחות. בשורה התחתונה- החבילה התייקרה ב-90 דולר, או 22.5 דולר לכרטיס.

שיחות בין נוסעים בשדה, העלה שחלק גדול מהנוסעים לא היה מודע להגבלות. הם מבחינתם רכשו כרטיס במחלקת תיירות בחברה סדירה ולכן הופתעו. לא ברור אם הנושא מובלט אצל כל הספקים ויתכן שסוכן נסיעות אישי, היה דואג להבהיר לכם מראש את הסטטוס. ברכישה באתר גוליבר, בכל מקרה, הנושא הוצנע, ומופיע ב"אותיות הקטנות" – תחת תנאים לכרטיס הטיסה.

פניה שנעשתה לאייר פרנס, דרך אתר החברה, טרם נענתה.

הנה התגובה של חברת גוליבר:

אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו. השירות המוענק בחברתנו, הנו נושא שנמצא בראש סדר העדיפויות ,

פניות שכאלו, מאפשרות לנו ללמוד על שביעות הרצון של לקוחותינו מן השירותים שנרכשו, ולשפר כל

העת את השירות שניתן.

פנייתך נבדקה ע"י גורמים בכירים בחברה והרינו מתכבדים להשיבך:

בפתיח יוזכר, כי חברת גוליבר תיירות הינה סוכנות נסיעות, המעניקה "שירותי סוכנות נסיעות",

כהגדרתם בסעיף 1 לחוק שירותי תיירות, התשל"ו-1976. ככזו, משמשת גוליבר תיירות הלכה למעשה ,

כגורם המקשר בין המזמין, לבין נותני שירותי התיירות עצמם, כגון: ספקי , שירותי לינה

והארחה, הסעות וכיוצא באלו (להלן – "הספקים השונים").

כ"סוכנות נסיעות" גוליבר תיירות מזמינה בעבור המזמין את שירותי הנסיעות מאת ספקי השירותים

השונים בהתאם לפרטים המפורטים בהזמנתו. חשוב לציין כי אף אחד מן השירותים המוצעים אינו

מסופק בפועל על ידי גוליבר תיירות ,וכולם מוזמנים ונרכשים מן הספקים השונים.

בתאריך 25.4.13 ביצעת הזמנה אינטרנטית בחברתנו לחבילת טיסות סדירות: תל אביב-ניס וחזרה,

חברת גוליבר ביצעה את ההזמנה אצל מארגנת החופשה, חברת התעופה "AIRFRANCE" .

באשר לטענתך, בכל הנוגע לכך שנאלצת לשלם עבור מטען בטיסות, יש לציין כי בשלב ביצוע ההזמנה

באתר גוליבר הובא בפניך המידע הבא:

"מדיניות חברות התעופה בנושא משקל וכמות המזוודות משתנה מחברה לחברה ונקבעת בהתאם לסוג

הכרטיס, מידע בנושא זה ניתן למצוא באתר חברת התעופה".

אנו מצרפים כאן את הצילום ששלחה גוליבר בנוגע למידע הספציפי על הכרטיס. תוכלו לשפוט לבד האם הנושא מובלט מספיק ובכל מקרה, הלקח הוא שיש לבצע בדיקות ולא לוותר על קריאת כל הסעיפים לפני שליפת הכרטיס.

האותיות הקטנות בכרטיסי הטיסה - כדאי לקרוא

האותיות הקטנות בכרטיסי הטיסה – כדאי לקרוא

הוסף תגובה