שידרוג? לפעמים משתלם דווקא שנמוך הכרטיס
מי שלא ראה איש עסקים ישראלי שהתבשר במהלך הצ’ק אין כי הוא ישודרג ממחלקת תיירים לעסקים, או אפילו שידרוג ממחלקת עסקים למחלקה ראשונה, לא ראה שמחה מימיו. הכל כמובן באיפוק ולא בצהלות, אבל ספק אם היו לידידנו כאלה ניצוצות בעיניים במהלך הולדת בכורו.
אבל, לכל מטבע יש 2 צדדים ולעתים, נוסע מתמיד יכול להתבשר בדלפקי הבידוק גם על בשורות איוב, כמו העובדה שיש אובר בוקינג ולכן לא יוכל לעלות על הטיסה, או בשורה נוראה קצת פחות, שבשל אובר בוקינג למחלקת עסקים, ישונמך הנוסע למחלקת תיירים.
ברגע הראשון זה נשמע כמו בשורה קשה ולכן רבים גם מגיבים בהתאם, בצעקות, טרוניות וניסיון לשנות את רוע הגזירה. אבל, לא מדובר דווקא תמיד בחדשות רעות וחשוב לקחת את הכל בפרופורציות. הנה סיפור אמיתי של אחד מידידי הנוסע המתמיד, שחזר בשבוע שעבר מלונדון, שיפטו בעצמכם:
ידידינו הגיע לדלפק בריטיש איירווייס ושם התבשר כי ישונמך בשל בעיה של אובר בוקינג למחלקת העסקים, אבל לפחות, יש מקום במחלקת התיירים. הלקוח – נוסע מתמיד ותיק, קיבל את הבשורה בשיוויון נפש, להפתעת איש צוות הקרקע שחיכה כנראה להתפרצויות.
כפיצוי על השינמוך, נמסר לו מיד, הוא יהנה מהדברים הבאים: החזר של הפרש כרטיס הטיסה בין מחלקת עסקים לתיירות, אירוח בטרקלין הויאייפי של בריטיש איירוויס בשדה התעופה היתרו וחוץ מזה – 300 פאונד, שובר לקניות בדיוטיפרי, שנוצלו מיד..
כשידידינו הגיע שמח וטוב לב לעליה למטוס, הבורדינג טיקט לא נקלט, ואנשי הצוות הנבוכים, מיד הצליחו לשדרג אותו חזרה למחלקת העסקים..